Onze organogram

Een beetje een bummer, maar je vind hier geen duidelijke organogram. Super weird misschien, maar ik (Nick) probeer het uit te leggen. We veranderen continu. Door de groei die we doormaken moeten we ons continu aanpassen naar een nieuwe werkelijkheid en voorsorteren op een nieuwe toekomst. Met onze groei-doelstellingen (later meer hierover) voor ogen weten […]

Wij maken impact

We plannen onze tijd, aandacht, barrières, zijn geobsedeerd door de efficiëntie van het agency, leggen uit waarom we iets doen, geven meedogenloos prioriteit aan het werk met de grootste impact, nemen beslissingen, bewegen snel en pakken eigenaarsschap. Toen we in 2021 aan Maatjes vroegen: ‘Waarom sta jij iedere dag op uit bed?’ kwamen daar twee […]

Onze kernwaarden

Alle successen bij Maatwerk Online komen voort uit twee dingen: onze mensen en onze cultuur. Wij geloven dat briljante mensen die in een geweldige cultuur opereren, leiden tot buitengewoon resultaat. Deze twee factoren vormen de basis voor ons succes. “Make an impact and inspire others to do the same!” Onze belangrijkste drive is een positieve impact […]

Onze BHAG

Een Big Hairy Audacious Goal (vertaald: Grote Gedurfde Dappere Doel) is een duidelijk en ambitieus doel binnen een bepaalde tijd. We gebruiken dit bij Maatwerk Online om toffe doelen te maken. Maatwerk Online op 1 januari 2026 We zijn tussen 2018 en 2022 vier keer uit ons jasje gegroeid en overgegaan naar een nieuw kantoor. Was […]